
Support
Nedan hittar du länkar till våra självhjälpssidor samt kontaktvägar till våra stjärnor i supporten!
Supportguider
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna samt guider på hur du löser enklare problem på egen hand.
Chatt
Är det mer brådskande kan du chatta med oss. Chatten hittar du nere i högra hörnet på denna sidan under våra öppettider som är vardagar mellan 09:00 – 16:30.
P.S. När du startar en chatt så behöver du stanna kvar på sidan tills dess att en av våra supportexperter svarar dig. Om du lämnar sidan innan dess eller under chattens gång så kan det hända att chatten avbryts eller att du tappar din köplats.
Mitt Vimla
Här kan du bland annat administrera ditt abonnemang, se din surfpott samt betala dina fakturor.
Mailformulär
Skicka ett mail till oss via vårt mailformulär. Vi svarar så snabbt vi kan, vanligtvis inom 5 vardagar.
På grund av lagen om elektronisk kommunikation: Om du har ett ärende som kräver att vi behöver dina personuppgifter, titta på eller ändra i ditt abonnemang behöver du kontakta oss i vår chatt, och vi behöver säkerställa att vi pratar med ägaren av abonnemanget. Detta sker genom verifiering med Mobilt BankID.