Q&A Prisuppdatering

Vi har uppdaterat våra abonnemang. Nedan hittar du svar på de allra vanligaste frågorna 🙂

Vi har uppdaterat våra surfnivåer och priser för att på ett bättre sätt svara på de behov som vi sett finns på marknaden och som våra användare har.

vimla.se/priser kan du se alla våra nya abonnemang. Välj och vraka!

Du kan enkelt upp- eller nedgradera ditt abonnemang inne på Mitt Vimla under menyvalet “Ändra abonnemang”. Uppgraderingar sker direkt och nedgraderingar sker vid kommande månadsskifte.

Läs mer på vimla.se/andra.

Om du ändrar till en lägre surfnivå kommer du att behålla den surfmängd som motsvarar din nya surfnivå.

Om du ändrar till en högre surfnivå kommer du att behålla all din sparade surf.

Läs mer på vimla.se/sparadata

För att göra det så enkelt som möjligt för dig att tyda din faktura så har vi nu bakat in din rabatt direkt i din månadsavgift.

Du kommer alltså inte längre ha en separat rad där det står “Studentrabatt”, utan ditt pris inkl. din rabatt står på en och samma rad. Yay!

Japp! Eftersom vi inte har någon bindningstid får vi enligt våra allmänna villkor göra ändringar i avtalet så länge vi hör av oss minst 30 dagar innan ändringen träder i kraft.

Om du inte vill ha ditt nya abonnemang kan du antingen nedgradera ditt abonnemang till önskad nivå inne på Mitt Vimla > Ändra abonnemang.

Du kan även välja att avsluta ditt abonnemang inne på Mitt Vimla > Inställningar > Avsluta abonnemang eller genom att flytta ditt telefonnummer till en annan operatör.

Nix pix! Har du blivit tipsad eller tipsat någon så får du som vanligt din tipsrabatt varje månad som ni båda har aktiva och fullbetalda abonnemang.

Har du en fråga som inte finns besvarad här?

Maila oss nedan så svarar vi så fort vi kan!