Vill du kontakta oss?
Har du kikat i våra supportguider och inte hittat svaret på din fråga? Inga problem, vi hjälper dig med allt och lite till! 😊
Chatt: Chatten hittar du längst ned till höger på denna sida och på Mitt Vimla.
Vi finns redo att chatta på vardagar mellan 09:00-16:30.
P.S. När du startar en chatt så behöver du stanna kvar på sidan tills dess att en av våra supportexperter svarar. Om du lämnar sidan innan dess eller under chattens gång kan det hända att chatten avbryts och då tappar du din köplats.
Mail: Är ditt ärende mindre brådskande kan du maila våra supportexperter på hej@vimla.se. Vi svarar så snabbt vi kan, vanligtvis inom 5 vardagar.
Viktigt! På grund av lagen om elektronisk kommunikation: Om du har ett ärende som kräver att vi behöver dina personuppgifter, tittar på eller ändrar i ditt abonnemang, så behöver du kontakta oss i chatten. I chatten behöver vi säkerställa att vi pratar med ägaren av abonnemanget. Vi verifierar då ägaren med Mobilt BankID.
Sociala medier: Vi besvarar generella frågor via sociala medier. Om du har ett ärende som kräver att vi behöver dina personliga uppgifter, tittar på eller ändrar i ditt abonnemang, så behöver du kontakta oss i chatten.